Announcement

Collapse
No announcement yet.

Infante Dom Henrique. ( Slaves )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Infante Dom Henrique. ( Slaves )

Infante Dom Henrique. Transformed the History of Humanity.

Portugal is to blame for its own history. Portugal was the first country with its maritime discoveries, everything started from the year 1415. Portugal was the first country to transport slaves across the Atlantic to the Americas, other European countries did similar to Portugal.
    As a Portuguese I mean that my ancestors committed many crimes throughout history until 1974.
    Peace for Portugal and for the Portuguese only started in 1974, but luckily?

I mean Portugal owes a lot of excuses to the world, as well as other European countries that followed Portugal

In portuguese

Infante Dom Henrique. Transformar a História da Humanidade.

Portugal tem culpas com a sua própria história.Portugal foi o primeiro país com o seus descobrimentos maritimos tudo começou a partir do ano 1415.Portugal foi o primeiro país a transportar escravos travessando o Atlântico para as américas,outros países europeus fizeram similar a Portugal.
    Como português quero dizer que os meus antepassados cometarem muitos crimes ao londo da história até ao ano 1974.
    A paz para Portugal e para os portuguêses só teve inicio a partir de 1974 mas por sorte?

Quero dizer Portugal devem muitas desculpas ao mundo,como tambem outros países europeus que seguiram Portugal

Latest Topics

Collapse

Working...
X