Announcement

Collapse
No announcement yet.

Portugal closed its borders.Coronavírus

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Portugal closed its borders.Coronavírus

Portugal closed its borders with Galicia Castile and Andalusia. It only has 9 open borders, but with police control in both countries. Everything has to do with the coronavirus.

Yes Portugal borders three countries, of the 1215 km of land border with Portugal there are three different lanes, bordering Portugal

Today Portuguese infected with the coronavirus 1280 .Death 12 tomorrow will be more?

(Maldito coronavírus. - Damn coronavirus, )

Portugal coronavirus

2060 confirmed cases and 23 deaths in Portugal from coronavirus 23 - 3 - 2020 Yesterday

2362 infected deaths 29 ) 24 - 3 - 2020 today

Great International Coronavirus Pandemic. I don't know where we are going to stop with this invisible enemy.

It is the fault of the human being, someone created the coronavirus thinking of their greed, which can destroy the world.

The inventors of the viruses are heading towards a chemical war, perhaps one day they will contaminate the waters. Rivers and Sea.

Damn scientists who want to destroy humanity
    .....................................

In portugueses

Portugal coronavírus

2060 casos confirmados e 23 mortes em Portugal por coronavírus 23 - 3 - 2020 Ontem

2362 infectados mortes 29 ) 24 - 3 - 2020 hoje

Grande Pandemia Internacional do Coronavírus.Não sei aonde vamos parar com este inimigo invisivel.

A culpa é do ser humano,alguem criou o coronavírus a pensar na sua ganancia,que pode destruir o mundo.

Os inventores dos vírus estão a caminhar,para uma guerra quimica,talvez um dia vão contaminar as águas. Rios e Mar.

Malditos cientistas que querem destruir a humanidade.

Comment

Coronavirus: there are 43 deaths and 2995 confirmed cases in Portugal. Number of people tested has tripled
      There are ten more deaths than on Tuesday and Lisbon is the city with the most cases of infection, although most of the cases are in the North. There are 61 people admitted to intensive care, 13 more than the previous day. Spain on Wednesday exceeded the number of deaths registered in China.

The northern region of Portugal is the one with the most registered cases

In portuguese

Coronavírus: há 43 mortes e 2995 casos confirmados em Portugal. Número de pessoas testadas triplicou
      São mais dez mortes do que na terça-feira e Lisboa é a cidade com mais casos de infecção, ainda que a maior parte dos casos esteja no Norte. Há 61 pessoas internadas nos cuidados intensivos, mais 13 do que no dia anterior. Espanha ultrapassou nesta quarta-feira o número de mortes registadas na China.

A região norte de Portugal é aquela com mais casos registados

Comment

Today 26-3-2020

Coronavirus Infected 3544 Deaths 60

Hoje 26-3-2020

Infectados com Coronavírus 3544 Mortes 60

Comment

Portugal is doing much better than Spain.

Showing 6 deaths per million of population compared to Spain’s 87. Probably best to close all borders with Spain.
          "To be free is better than to be unfree - always."

Comment

Portugal has 1215 km of land bordering Galicia Castile and Adaluzia, which makes Spain united with different languages, and only nine borders are open, only for goods trucks

from here, all cars are controlled by the Portuguese police, for example you are a German tourist and you want to leave Portugal with your car for Spain or you want to return to your country the Portuguese police close the border, if you come from Spain to entering Portugal the Spanish Police will not authorize, if you are Dutch German English etc. and have a residence in Portugal you can enter Portugal or vice versa. This happens in 9 open franchises between Portugal and Spain, all the others are closed.

Yes in percentage Portugal has few deaths with the Coronavirus Spain has more correct.

.............................

Portugal tem 1215 km terreste de frontreira com Galiza Castela e Adaluzia que faz a Espanha unida com idomas diferentes, e só nove fronteiras estão abertas,só para camiões de mercadorias .

a partir daqui,todos os automovéis são controlado pela policia portuguêsa,por exemplo voçê é um turista alemão e quer sair da Portugal com o seu automovél para Espanha ou quer voltar ao seu país a policia portuguêsa fecha a fronteira,se voçê vem de Espanha para entrar em Portugal a Policia espanhola não autoriza,se voçê é Alemão Holandes Inglês etc. e tem residência em Portugal voçê pode entrar em Portugal ou vice versa.Isto acontecem em 9 franteiras abertas entre Portugal e Espanha todas as outras estão fechadas.

Sim em percentagem Portugal tem poucos mortos com o Coronavírus a Espanha tem mais correcto.

Comment

Portugal is in the top five of net fund receivers of EU funds.

And if you've always been opposed to the EU, why now the sudden complaints about not receiving support? Methinks there is an expression for such opportunistic reasoning.

That said, it would be mighty fun if the EU implodes over this.
              "For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return"

Comment

Originally posted by Surrey View Post
                Portugal is doing much better than Spain.

Showing 6 deaths per million of population compared to Spain’s 87. Probably best to close all borders with Spain.
                Portugal great Democratic tradition.

Comment

Originally posted by Rutger View Post
                  Portugal is in the top five of net fund receivers of EU funds.

And if you've always been opposed to the EU, why now the sudden complaints about not receiving support? Methinks there is an expression for such opportunistic reasoning.

That said, it would be mighty fun if the EU implodes over this.
                  --------------------------------------------------------------------

Friend, I complain since the 1985 treaty, I don't complain just now. The Portuguese government doesn't give me anything.
                  The funds that come from the European Union to Portugal were just to destroy fishing boats, close factories, create unemployment and for the mafia of Portuguese politicians, just give an example Portugal bought two new submarines from Germany Mr. Paulo Portas stole 30 million euros the corrupt Germans were arrested the Portuguese curruptos are at liberty. To add for me all the corrupt people in the middle country, I punished them with blind eyes, so that they could not see the money they steal, which are the European Union funds. Portuguese pay well, we have the example of the Troika ****

-----------------

In portuguese

Amigo eu me queixo desde do tratado de 1985 não me queixo só agora.O governo português a mim não me dá nada.
                  Os fundos que vem da União Europeia para Portugal foi só para destruir os barcos de pesca,fechar fábricas criar desemprego e para a máfia dos politicos portuguêses,só dou um exemplo Portugal comprou dois novos submarinos á Alemanha o senhor Paulo Portas roubou 30 milhões de euros os corruptos alemães foram presos os curruptos portuguêses andam em liberdade.Para acrescentar por mim todos os corruptos do meio país eu os castigava com a cegueira dos olhos,para não poderem ver o dinheiro que roubam que são os fundos da União Europeia são fundos que os portuguêses paga bem cáro temos o exemplo da merda da Troika

Comment

Originally posted by vikram72 View Post

Portugal great Democratic tradition.

I am older, than the great democratic tradition of Portugal was born in 1974

I lived in dictatorship today I live in democracy. But I assure you Portugal has more thieves with democracy just look at the politicians.
                    With phakism there were fewer thieves Salazar killed them.

I am not a fascist, I can have fascist ideas because they taught me at school, I repeat I am not a fascist but I was born in the time of fascism, it is the difference it makes.

I give a real example .I hate Spain Castile. You know why because of history, Castile has occupied Portuguese territory. Olivença.

as I don't like to see a black man with a white woman. It was the facist school that taught me to be like thousands of Portuguese.

In portuguese

Eu sou mais velho,do que a grande tradição democratica de Portugal nasceu em 1974

Eu vivi em dictadura hoje vivo em democracia. Mas lhe garanto Portugal tem mais ladrões com a democracia basta ver os politicos.
                    Com o fácismo tinha menos ladrões Salazar os matava.

Não sou facista,posso ter ideias facista porque me ensinaram na escola,repito não sou facista mas eu nasci no tempo do facismo,é a diferença que faz.

Dou um exemplo real .Eu odeio a Espanha Castela .Sabe porquê por causa da história,Castela tem território português ocupado. Olivença
                    como não gosto de ver um preto com uma mulher branca. Foi a escola facista que me ensinou a ser assim como a milhares de portuguêses.

Comment

Originally posted by Lusitano View Post

I am not a fascist, I can have fascist ideas because they taught me at school, I repeat I am not a fascist but I was born in the time of fascism, it is the difference it makes.

I give a real example .I hate Spain Castile. You know why because of history, Castile has occupied Portuguese territory. Olivença.

as I don't like to see a black man with a white woman. It was the facist school that taught me.....
                      Hopefully Portugal will overcome properly, the Jihadist onslaught, in the name of first refugees, than Citizens, than occupiers.

Former Arabic and Turkish colonies in Europe may have better chance to resist Jihadist take over of Europe.

Comment

So the Portugese being corrupt is the EU's fault?
                        ​​​​​Ok.
                        "For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return"

Comment

Well, it is a rather common belief for people soaking up information only from their own bubble. After all it is very common for any successes to be attributed to the member state in question while all the blame is placed on the EU. The EU is a convenient scapegoat for pretty much everything and people who simply have never bothered to understand what the EU is believe that nonsense.
                          It is by caffeine alone I set my mind in motion, it is by the beans of Java that thoughts acquire speed. The hands acquire shaking, the shaking becomes a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion

Comment

​​​​​Ok.

All countries in the European Union are corrupt.
                            Not only Portugal

...........

Todos países da União Europeia tem corruptos.
                            Não é só Portugal

Comment

Originally posted by vikram72 View Post

Hopefully Portugal will overcome properly, the Jihadist onslaught, in the name of first refugees, than Citizens, than occupiers.

Former Arabic and Turkish colonies in Europe may have better chance to resist Jihadist take over of Europe.
                              .................................................. ...........

Do not worry about the Jihadist attack on Portugal. The Jihadists are more likely to attack your country than my country. The Portuguese know how to fight, we are not afraid of them, we speak Arabic Hebrew Latin Portuguese

Jihadist can come through Morocco are an hour's drive from Lisbon
                              .................................

Não se preocupe com o ataque Jihadist a Portugal.Mais provavel os Jihadist atacar o seu país do que o meu país.Os portuguêses sabem lutar,não temos medo deles,falamos Arabe Ebraico Grego Latim Português

Jihadist podem vir por Marrocos estão a uma hora de viagem de Lisboa

Comment

Latest Topics

Collapse

Working...
                              X